یکشنبه 14 آبان 1402 سرپرست دانشگاه پیام نور واحد ماهشهربه مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ضمن گرامی داشت این روز،پیام تبریک صادر نمود. سرپرست دانشگاه پیام نور واحد ماهشهربه مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ضمن گرامی داشت این روز،پیام تبریک صادر نمود.
یوم‌الله ۱۳ آبان، نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی و یادآور شکست آمریکا و استکبار جهانی به ‌دست ملت غیور ایران است. در این روز جایگاه ارزنده نوجوانان و دانش آموزان ایران اسلامی نمایان شد. قتل عام دانش آموزان مبارز در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در لبیک به فرمان رهبر فقید انقلاب بر طاغوت زمان خروشیدند و پیش از آن تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ و نهایتاً تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ به همت دانشجویان پیرو خط امام (ره) انقلاب دوم نامیده شد. آنچه طی  دهه‌ها پس از انقلاب اسلامی ایران به اثبات رسیده این است که تنها راه توسعه پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، پایداری در قبال زیاده‌خواهی‌های مستکبران جهانی است.
ملت همیشه در صحنه بندر ماهشهر، همراه با دیگر هموطنانمان در کل کشور با حضور گسترده در راهپیمایی این روز با تکریم رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌ دانش‌آموزان و دانشجویان در مبارزه با استکبار جهانی، ضمن محکوم کردن هجوم وحشیانه رژیم جعلی صهیونیستی به مسلمانان بی‌دفاع غزه، الگویی از شهامت و شجاعت را به نمایش خواهند گذاشت و ثابت خواهند کرد که روحیه خودباوری و نفی استکبار جهانی، برای ایرانیان و ملت فلسطین همیشه زنده خواهد بود.
دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور ضمن اعلام وفاداری به آرمان‌های انقلاب، آمادگی خود را برای حضور حداکثری در مراسم راهپیمایی یوم‌‌الله ۱۳‌ آبان پرشکوهتر از سال‌های گذشته اعلام داشته تا جلوه‌ای جاودانه از همبستگی ملی را به نمایش بگذارند.

مصطفی برومندزاده
سرپرست دانشگاه پیام نور واحد ماهشهر آبان ۱۴۰۲
 
امتیاز دهی